دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه

وظایف رئیس اداره منابع انسانی و امور عمومی

.1 همکاری با سایر معاونان و کارکنان سازمان در انجام وظایف محوله؛
.2 تقسیم کار بین کارکنان زیر مجموعه و نظارت بر حسن اجرای وظایف آنان و همکاری در برنامهریزی وساماندهی نیروی انسانی پردیس دانشگاهی
.3 بررسی، کنترل و پاراف پیشنویسهای تهیه شده توسط کارکنان امور اداری و ارائه راهنمائیهای لازم به آنها در انجام هر چه بهتر وظایف محوله؛
.4 پیگیری مصوبات پردیس و مدیریت امور پردیس های استان تا حصول نتیجه با همکاری عوامل ذیربط در صورت صلاحدید مسئول مافوق؛
.5 بررساای فرم های مربوط به نقل و انتقال کارکنان اداری و اعضااای هیات علمی در زمان تعیین شااده و ارائه آنها به کمیساایون مربوط به نقل و انتقالات در استان جهت تصمیمگیری نهایی؛
.6 رسیدگی به درخواستهای مربوط به خرید خدمت ، بازنشستگی کارکنان اداری و آموزشی و مأموریت کارکنان طبق اختبارات تفویض شده؛
.7 اقدام در خصوص صدور و تمدید کارت شناسائی کارکنان با هماهنگی واحدهای ذیربط برابر مقررات؛
.8 بررسی و کنترل کلیه احکام صادره از نظر انطباق با مقررات در سطح پردیس و تایید خلاصه پرونده کارکنان پردیس؛
.9 بررسی وضعیت حضور و غیاب کارکنان سازمان و تائید لیستهای حقوق و مزایای سازمان از نظر انجام وظایف آنان؛
.11 اجرای آرای صادره توسط واحد رسیدگی به تخلفات اداری در خصوص کارکنان اداری و آموزشی؛
.11 اجرای دقیق قوانین و مقررات و د ستورالعمل های مربوط به بازن ش ستگی و ر سیدگی به تقا ضای کارکنان متقا ضی بازن ش ستگی در پردیس و واحدهای دانشگاهی تابعه؛
.12 نظارت بر تهیه لباس خدمتگزاران، سرایداران، و نگهبانان و اهتمام لازم جهت نگهداری اسناد مالکیت و شناسنامه وسایل نقلیه موجود در پردیس با همکاری واحدهای ذیربط؛
.13 بررسی و کنترل پیشنویس مکاتبات تهیه شده بوسیله مسئولین و متصدیان مربوط و امضاء آنها؛
.14 نظارت، پیشبینی و تهیه نیازمندیهای سالانه پردیس دانشگاهی از نظر تدارک وسایل، لوازم، ملزومات و وسایل نقلیه و سوخت مورد لزوم و سایر موارد براساس تقاضاها و پیشنهادهای مربوط با رعایت مقررات و تصویب مسئولان مافوق؛
.15 شرکت در کمیسیونها و جلسات مربوط به امور انسانی و عمومی
.16 مراقبت لازم جهت رعایت اصل صرفه جویی و انضباط مالی در خرید وسایل و امکانات مورد نیاز و حفظ و نگهداری تأسیسات واحدهای اداری و آموزشی و پژوهشی؛
.17 نظارت بر تهیه دسااتورالعملهای لازم به منظور رعایت کلیه مسااایل ایمنی در پردیس و واحدهای دانشااگاهی تابعه و شاارکت در جلسااات و کمیسیون های مربوط؛
.18 تمهید زمینه های اجرایی بخ شنامه ها و د ستورالعملهای لازم در زمینه شغل مورد ت صدی و ابلاغ به واحدهای ذیربط و دقت لازم جهت حسن اجرای آنها؛
.19 تهیه پیشنویس مکاتبات و گزارشهای لازم؛
.21 پاسخگویی مناسب به تماسهای تلفنی و سؤالات حضوری مراجعان در چارچوب وظایف مربوط به پست مورد تصدی؛
.21 انجام سایر امور ارجاعی مربوط در صورت لزوم.