دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه

رزومه دکتر امیر مرادی

رزومه پژوهشی دکتر امیر مرادی


1- تالیفات

مرادی، امیر (1402). نگاهی تربیتی به فضای مجازی: افق‌ها، چالش‌ها و راهکارها. تهران: انتشارات فراعلم.


2- سوابق پژوهشی

 

الف - مقالات چاپ شده در فصلنامه‌ها و مجلات (علمی- پژوهشی، علمی- ترویجی و علمی- تخصصی):

1- صالحی، اکبر؛ مرادی، امیر (1393). نگاهی جامع به تعلیم و تربیت اسلامی از دیدگاه شهید مطهری با تأکید بر اصول، اهداف و روش‌های تربیتی، فصل‌نامه‌ علمی- پژوهشی پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی ، سال بیست‌و‌سوم، دوره‌ی جدید، شماره‌ی 25، زمستان 1393: 37- 9.

2- بهرنگی، محمدرضا؛ مرادی، امیر (1394). بررسی تأثیر تدریس مکاتب فلسفه تربیت با الگوی مدیریت آموزش بر یادگیری خودراهبر دانشجویان دانشگاه پیام نور. فصلنامه علمی- پژوهشی رهبری و مدیریت آموزشی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، سال نهم، شماره‌ی 3، پاییز : 58- 39.

3- صالحی، اکبر؛ مرادی، امیر (1394). تبیین و ارزیابی فرصت‌ها و تهدیدهای اینترنت و شبکه‌های اجتماعی بر تربیت اجتماعی، فصل‌نامه‌ی علمی_ تخصصی تربیت تبلیغی، شماره‌ی هفتم و هشتم، بهار و تابستان: 97- 116.

4- بهرنگی، محمدرضا؛ مرادی، امیر (1395). بررسی تأثیر آموزش مهارت‌ها و روش‌های مطالعه با الگوی مدیریت آموزش بر خودراهبری دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، فصلنامه‌ علمی- ترویجی آموزش پژوهی، شماره‌ 5، بهار :18- 45.

5- بهرنگی، محمدرضا؛ مرادی، امیر (1396). بررسی میزان خودراهبری دانشجویان متأثر از الگوی مدیریت آموزش با محوریت تدریس مشارکتی (جیگ‌ساو) در درس اصول و فلسفه‌ تعلیم و تربیت، فصلنامه‌ علمی- پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، سال هشتم، شماره‌ی 4، زمستان 1396، پیاپی 32: 107- 127.

6- مرادی، امیر؛ ضرغامی همراه، سعید؛ قائدی، یحیی؛ برخورداری، رمضان (1396). بررسی فرصت‌ها و چالش‌های آموزش‌های‌ آن‌لاین در تربیت منش دانشجویان با تأکید بر رویکرد سازه‌گرایی اجتماعی، فصلنامه‌ علمی- پژوهشی تدریس پژوهی، سال پنجم، شماره‌ی سوم، پاییز: 59- 86

7- مرادی، امیر؛ کردلو، محسن (1396). بررسی افق‌ها و تنگناهای فضای مجازی و اینترنت بر تربیت اخلاقی با تأکید یر شبکه‌های اجتماعی، فصلنامه علمی- ترویجی فلسفه و کودک، سال چهارم، شماره‌ی 3، پیاپی 15، بهار و تابستان 1396: 79- 95.

8-  مرادی، امیر؛ برخورداری، رمضان ( 1397). نمودشناسی تجربه عضویت دبیران در شبکه‌های اجتماعی و جایگاه آن بر زندگی خانوادگی و روابط زناشویی آن‌ها، فصلنامه‌ علمی- پژوهشی زن و مطالعات خانواده، دانشگاه آزاد تبریز، دوره 10، شماره 40، تابستان : 51- 76

9- مرادی، امیر؛ فیروزی، اسماعیل؛ جهان، جواد (1397). بررسی تأثیر آموزش گروهی مدیریت خشم بر افزایش خودراهبری دانش‌آموزان دوره متوسطه‌ی اول، فصلنامه‌ علمی- پژوهشی پژوهشنامه تربیتی، دوره‌ی 13، شماره‌ی 55: تابستان: 85- 110

10- مرادی، امیر؛ ضرغامی همراه، سعید (1397). جایگاه دوره‌های برخط آزاد انبوه (موک‌ها) در پرورش مسئولیت‌پذیری اخلاقی با تأکید بر نظریه‌ فلسفی شبکه‌ کنش‌گر، دو فصلنامه‌ علمی- پژوهشی  فلسفه‌ی تربیت، سال 5، شماره 5، پاییز و زمستان 1397: 95- 118.

11- مرادی، امیر؛ کردلو، محسن (1398). پدیدارشناسی تنگناهای اخلاقی آموزش الکترونیکی در آموزش عالی مجازی ایران، فصلنامه علمی- پژوهشی فناوری اطلاعات و ارتباطات در علوم‌تربیتی، سال نهم، شماره چهارم، تابستان 1398: 65- 81.

12- بهرنگی، محمدرضا؛ مرادی، امیر؛ کردلو، محسن (1398). بررسی تأثیر تدریس درس فلسفه تربیت رسمی و عمومی دانشگاه فرهنگیان در داربست مراحل الگوی رهبری و مدیریت آموزش بر یادگیری و موفقیت تحصیلی دانشجویان، فصلنامه علمی- پژوهشی مدیریت بر آموزش سازمان‌ها، سال هشتم، شماره 2، پاییز و زمستان 98: 103- 130.

13- مرادی، امیر؛ کشاورز، سوسن؛ کردلو، محسن (1399). بررسی تنگناهای تربیتی شبکه‌های اجتماعی بر نوجوانان و ارائه راه‌کارهای پیشگیرانه با تأکید تأکید بر آموزه‌های تربیتی قرآن و احادیث. دو فصلنامه علمی- پژوهشی پژوهشنامه تربیتی. جلد 7، شماره 40:  108- 136.

14- مرادی، امیر؛ ضرغامی همراه، سعید (1400). تنگناها و راهبردهای به‌کارگیری شبکه‌ اجتماعی دانش‌آموزی (شاد) در تدریس و یادگیری دانش‌آموزان در دوران شیوع کرونا: مطالعه‌ای پدیدارشناسانه. فصلنامه علمی- پژوهشی نوآوری­های آموزشی. (دوره 20، شماره 2 - شماره پیاپی 78، تابستان).

15- مرادی، امیر؛ کردلو، محسن (1400). پدیدارشناسی تجارب معلمان از آسیب‌های آموزش در کلاس‌های چند پایه روستایی کرمانشاه و راه‌کارهای بهبود کیفیت آموزش در آن‌ها. دوفصل نامه علمیتخصصی پژوهش در کلاس­های چند پایه و تلفیقی. سال اول – شماره اول، بهار و تابستان.

16- کردلو، محسن؛ مرادی، امیر (1400). پدیدارشناسی تفسیری چالش‌های فرهنگی- اجتماعی رسانه‌های غیر ایرانی در ترویج و گسترش منکرات در کشورهای اسلامی با تاکید بر ایران. فصلنامه علمی- تخصصی صیانت فرهنگی و سرمایه اجتماعی، سال اول، شماره 3:  66- 78.

17- کردلو، محسن؛ مرادی، امیر؛  امیراحمدی، یونس (1400). راهبردهای تدریس مطلوب در کلاس‌های درس چند پایه: مطالعه‌ای پدیدارشناسانه. دوفصل نامه علمی تخصصی پژوهش در کلاس‌های چند پایه و تلفیقی، شماره دوم، پاییز و زمستان.

18- مرادی، امیر؛ کردلو، محسن (1400). تنگناهای اخلاقی آموزش مجازی در آموزش و پرورش و ارائه کدهای اخلاقی. دوفصلنامه تخصصی فلسفه آموزش، شماره 4، اسفند: 42- 54.

19- مرادی، امیر؛ ضرغامی همراه، سعید (1401). نقش آموزش برخط در پرورش خودفرمانی فردی دانشجویان با تأکید بر سازه گرایی اجتماعی. فصلنامه علمی- پژوهشی فناوری آموزش، جلد 16، شماره 4، پاییز: 763- 778.

20- مرادی، امیر (1402). واکاوی فهم ادراک شده اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان پیرامون تدریس اثربخش در سیستم سامانه مدیریت آموزشی (lms) در دوران پاندمی کرونا. فصلنامه علمی- پژوهشی نامه آموزش عالی.  دوره 16، شماره 62:، تیرماه: 55- 84.

20- مرادی، امیر (1402). مولفه‌ها و موانع دانشگاه نسل سوم در آموزش کارآفرینی (مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان). فصلنامه علمی- پژوهشی راهبردهای نوین کارآفرینی و کسب و کار، دوره 2، شماره 2 - شماره پیاپی 4، شهریور.

doi: 10.22034/NEBS.2023.422235.1038

 23- کردلو، محسن؛ بهرنگی، محمدرضا؛ مرادی، امیر (1402). ترکیب مراحل الگوی مدیریت آموزش فلسفه  برای کودکان با محوریت اجتماع‌پژوهی در تأثیرپذیری رشد مهارت‌های استدلالی (تفکری) دانش‌آموزان پایه ششم. فصلنامه علمی- پژوهشی مدیریت بر آموزش سازمان‌ها. (پذیرش نهایی).


ب- مقالات ارائه شده در همایش‌ها و کنفرانس‌های بین‌المللی، ملی و استانی

1- مرادی، امیر (1393). تبیین و ارزیابی چالش‌ها و فرصت‌های دنیای مجازی و فناوری اطلاعات و ارتباطات بر تربیت اخلاقی، پنجمین همایش ملی انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران، دانشگاه شهید باهنر کرمان، 31 اردیبهشت 1393.

2- مرادی، امیر (1393). تبیین و ارزیابی رویکردها و دیدگاه‌های فلسفه ریاضیات و دلالت آن‌ها بر حوزه‌ آموزش ریاضیات، همایش بین‌المللی فلسفه تعلیم و تربیت در عمل، دانشگاه خوارزمی تهران، 16 و 17 مهر 1393.

3- مرادی، امیر؛ صالحی، اکبر (1393). تبیین و ارزیابی فرصت‌ها و تهدیدهای اینترنت و شبکه‌های اجتماعی بر تربیت اجتماعی، همایش نکوداشت دکتر علی شریعتمداری، دانشگاه خوارزمی، 16 اسفند 1393.

4- مرادی، امیر (1394). مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان مدارس هوشمند و غیر هوشمند دوره‌ ابتدایی شهرستان کرمانشاه، همایش ملی مدیریت و آموزش، 17 اردیبهشت 1394.

5- همایش اسوه‌ حسنه (پیامبر رحمت و مهربانی )، شهرستان روانسر، اردیبهشت 1394.

6- مرادی، امیر (1394). بررسی رابطه‌ بازی‌های رایانه‌ای و ویدیوئی با میزان پرخاشگری دانش‌آموزان پسر دوره راهنمایی کرمانشاه، همایش ملی علمی و پژوهشی روان‌شناسی، علوم‌تربیتی و آسیب‌شناسی جامعه، شهریور 1394.

7- مرادی، امیر؛ عزیزی، خالد (1394). بررسی تأثیر تدریس مطالعات اجتماعی با الگوی مدیریت آموزشی بر بادگیری خودراهبر دانش‌آموزان پایه‌ ششم، همایش استانی نقش پژوهش در بهبود کیفیت آموزش، شهرستان کنگاور، مهرماه 1394.

8- مرادی، امیر (1394). تبیین فلسفه‌ی وجودی مطالعات میان‌رشته‌ای در حوزه‌ی علوم انسانی، همایش بین‌المللی ضرورت گفتگو در علوم انسانی، دانشگاه خوارزمی تهران، آذر 1394.

9- مرادی، امیر (1394).فلسفه‌ تعلیم و تربیت: نمونه‌ای موفق در مطالعات میان‌رشته‌ای در حوزه‌ علوم انسانی، همایش بین‌المللی ضرورت گفتگو در علوم انسانی، دانشگاه خوارزمی تهران، آذر 1394.

10- مرادی، امیر؛ عزیزی، خالد (1394). بررسی تأثیر اجرای برنامه‌ی فلسفه برای کودکان بر رشد تفکر انتقادی دانش‌آموزان پایه‌ی ششم ابتدایی، همایش ملی آموزش ابتدایی، معاونت آموزش ابتدایی خراسان جنوبی، دیماه 1394 .

11- عزیزی، خالد، فیروزی، اسماعیل؛ مرادی، امیر (1395). بررسی تأثیر آموزش مهارت‌ها و روش‌های مطالعه بر یادگیری خودراهبر دانشجویان دانشگاه پیام‌نور، همایش ملی روان‌شناسی تربیتی، شهرستان مهاباد، اردیبهشت 1395.

12- مرادی، امیر (1395). بررسی تطبیقی تربیت قرآنی از دیدگاه شهید مطهری و محمد قطب، همایش ملی تربیت، قم، اردیبهشت ماه 1395.

13- مرادی، امیر (1395). تحلیل تطبیقی آرای تربیتی جان دیویی و هانری ژیرو و اشارات آن برای برنامه‌ درسی، دومین همایش جامعه و تعلیم و تربیت، دانشگاه خوارزمی تهران، بهمن ماه 1395.

14- مرادی، امیر (1395). تبیین جایگاه برنامه‌ فلسفه برای کودکان در تربیت منش، دومین همایش جامعه و تعلیم و تربیت، دانشگاه خوارزمی، بهمن ماه 1395.

15- حیاتی، مژگان؛ رحمانی، الهام؛ مرادی، امیر (1396). بررسی تأثیر آموزش گروهی مدیریت خشم بر افزایش خودراهبری دانش‌آموزان دوره‌ متوسطه‌ اول، اولین همایش روان‌شناسی کودک و نوجوان، دانشگاه ملایر، اردیبهشت 96.

16- بررسی افق‌ها و تنگناهای فضای مجازی و اینترنت بر تربیت اخلاقی با تأکید بر شبکه‌های مجازی، همایش ملی بزرگداشت حکیم ملاصدرا، تهران، اردیبهشت 1396.

17- مرادی، امیر (1396). فرصت‌ها و چالش‌های آموزش‌های‌ آن‌لاین در تربیت اخلاقی دانشجویان با تأکید بر رویکرد سازه‌گرایی اجتماعی، همایش بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات و اخلاق، تهران، بهمن 1396.

18- مرادی، امیر؛ کردلو، محسن (1396). جایگاه تجربه حضور زنان در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بر زندگی خانوادگی و روابط زناشویی. همایش بین‌المللی جایگاه زن و خانواده در تحقق حیات طیبه از دیدگاه فقه مذاهب اسلامی. قم: تیر 1397.

19- کردلو، محسن؛ مرادی، امیر (1397). بررسی تأثیر تدریس به روش فلسفه برای کودکان بر سلامت معنوی دانش‌آموزان پسر پایه ششم ابتدایی. بیست و دومین همایش ملی همایش ملی بزرگداشت حکیم صدرالمتألهین شیرازی (ملاصدرا)، تهران، اردیبهشت.

21- کردلو، محسن؛ مرادی، امیر (1397). نمودشناسی تفسیری فرصت‌ها و چالش‌های کلاس‌های چند پایه در مقطع ابتدایی، اولین همایش کشوری دانش موضوعی- تربیتی (دانش آموزش محتوا) در آموزش کلاس‌های چند پایه، دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه، کرمانشاه، اردیبهشت.

21- کردلو، محسن؛ مرادی، امیر (1397). نمودشناسی تفسیری فرصت‌ها و چالش‌های فضای مجازی بر باور افراد نسبت به اخلاقیات. همایش ملی فضای مجازی و فلسفه تعلیم و تربیت، دانشگاه زاهدان، مهر (سخنرانی).

22- مرادی، امیر؛ رحمانی، الهام؛ عزیزی، خالد (1397). نمودشناسی تجربه‌ عضویت دبیران در شبکه‌های اجتماعی و جایگاه آن بر زندگی خانوادگی و روابط زناشویی آن‌ها، همایش ملی آسیب‌شناسی روابط انسانی، دانشگاه آزاد اسلامی سقز، آذر (سخنرانی).

23- مرادی، امیر (1398). بازنمایی تنگناهای اخلاقی آموزش الکترونیکی در آموزش عالی مجازی ایران: مطالعه‌ای پدیدارشناسانه، سومین همایش ملی جامعه و تعلیم و تربیت، تهران، دانشگاه خوارزمی، اردیبهشت (سخنرانی).

24- مرادی، امیر (1398). بررسی نقش اخلاق دانشگاهی در بالندگی دانشگاه، سومین همایش ملی جامعه و تعلیم و تربیت، تهران، دانشگاه خوارزمی، اردیبهشت 1398 (سخنرانی).

25- مرادی، امیر؛ رحمانی؛ الهام؛ عزیزی، خالد؛ رحمانی، شفق (1398). بررسی فرصت‌های شبکه‌های اجتماعی مجازی در ارتقای شایستگی‌های حرفه‌ای معلمان، اولین کنفرانس ملی فرصت‌ها و تهدیدهای فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مجازی، کرمانشاه، فروردین (سخنرانی).

26- مرادی، امیر؛ کردلو، محسن (1398). پدیدارشناسی فرصت‌ها و چالش‌های شبکه‌های اجتماعی بر باور دانش‌آموزان متوسطه دوم نسبت به ارزش‌های اخلاقی، اولین کنفرانس ملی فرصت‌ها و تهدیدهای فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مجازی، کرمانشاه، فروردین (سخنرانی).

27- کردلو، محسن؛ مرادی، امیر (1398). تبیین و بررسی نسبت حکمت متعالیه و فلسفه برای کودکان. بیست‌و‌سومین همایش ملی بزرگداشت حکیم صدرالمتألهین شیرازی (ملاصدرا)، تهران، خرداد.

28- مرادی، امیر؛ رحمانی؛ الهام؛ عزیزی، خالد؛ رحمانی، شفق (1398). بررسی جایگاه رویکردهای فلسفه ریاضیات بر آموزش ریاضی، سومین کنفرانس آموزش و کاربرد ریاضیات، کرمانشاه، دانشگاه فنی و حرفه‌ای، آبان‌ (سخنرانی).

29- کردلو، محسن؛ مرادی، امیر (1399). بررسی و تبیین جایگاه هنر و زیبایی‌شناسی در برنامه فلسفه و کودک. بیست و چهارمین همایش ملی بزرگداشت حکیم صدرالمتألهین شیرازی (ملاصدرا) با موضوع فلسفه و هنر. تهران، خرداد ماه.

30- مرادی، امیر؛ امیراحمدی، یونس؛ کردلو، محسن (1399). تبیین سبک زندگی و ساحت‌های تربیت بر اساس سیره و کلام امام حسن(ع). چهارمین کنفرانس ملی اسلام و ارزش‌های متعالی با تأکید بر معنای زندگی، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، تیرماه (سخنرانی).

31- کردلو، محسن؛ مرادی، امیر (1399). تبیین سبک زندگی و ساحت‌های تربیت بر اساس سیره و کلام امام حسین(ع). چهارمین کنفرانس ملی اسلام و ارزش‌های متعالی با تأکید بر معنای زندگی، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، تیرماه (سخنرانی).

32- مرادی، امیر؛ امیراحمدی، یونس؛ کردلو، محسن (1399). پدیدارشناسی تجارب معلمان از آسیب‌های آموزش در کلاس‌های چند پایه روستایی کرمانشاه و راه‌کارهای بهبود کیفیت آموزش در آن‌ها. دومین همایش ملی دانش موضوعی- تربیتی دانش آموزش محتوا در کلاس‌های چند پایه. دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه، تیر ماه (سخنرانی).

33- کردلو، محسن؛ مرادی، امیر؛ امیراحمدی، یونس؛ (1399). دومین همایش ملی دانش موضوعی- تربیتی دانش آموزش محتوا در کلاس‌های چند پایه. دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه، تیر ماه (سخنرانی).

34- مرادی، امیر (1399). تنگناها و راهبردهای به‌کارگیری شبکه‌ اجتماعی دانش‌آموزی (شاد) در تدریس و یادگیری دانش‌آموزان در دوران شیوع کرونا: مطالعه‌ای پدیدارشناسانه. اولین همایش بومی­سازی مدیریت آموزشی. دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه، شهریور.

35- مرادی، امیر؛ فرامرزی، توفیق؛ امیراحمدی، یونس (1399). مبانی اساسی تعلیم و تربیت اسلامی از دیدگاه شهید مطهری با تأکید بر اصول، اهداف و روش­های تربیتی. دومین سمینار الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت «مبانی و روش­شناسی تعلیم و تربیت اسلامی»، کرمانشاه، آذر.

36- مرادی، امیر؛ فرامرزی، توفیق؛ امیراحمدی، یونس (1399). مبانی اساسی تعلیم و تربیت دینی از دیدگاه امام محمد غزالی با تاکید بر اهداف، اصول و روش­های تربیتی. دومین سمینار الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت «مبانی و روش­شناسی تعلیم و تربیت اسلامی»، کرمانشاه، آذر.

37- مرادی، امیر؛ کردلو، محسن؛ رحمانی، الهام؛ عزیزی، خالد (1399). بررسی جایگاه باورهای دینی و مذهبی در پیشگیری از سوء‌ مصرف مواد مخدر دانشجویان. همایش ملی پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر در بین دانشجویان. کرمانشاه. اسفندماه.

38- مرادی، امیر (1400). جایگاه زنان در مدیریت مصرف و راهکارهای پیشگیرانه در خانه، محل‌کار و اجتماع. همایش ملی نقش بانوان در دنیای معاصر. کرمانشاه. خرداد.

39- کردلو، محسن؛ مرادی، امیر (1400). بررسی چالش­های سبک زندگی نوجوانان و جوانان ایران امروز و ارائه راه­کارهای پیشگیرانه با تأکید بر اندیشه­های شهید مطهری.  همایش بین­المللی بازاندیشی آرای استاد مطهری در مواجهه با مسائل امروز. تهران، اردیبهشت.

40- مرادی، امیر (1400). چالش­های­ رسانه­های دیجیتالی بر تربیت اخلاقی کودکان در دوره سیادت و ارائه راه­کارهای پیشگیرانه آن. همایش ملی نظام تربیت در اوان کودکی: چشم­انداز، تجارب و استلزامات. تبریز. تیرماه.

41-  مرادی، امیر؛ کردلو، محسن (1400). نقش آموزش مجازی در توسعه‌ یادگیری مادام‌العمر با تأکید بر فناوری موک. سیزدهمین همایش ملی آموزش. دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، بهمن.

42-  مرادی، امیر؛ کردلو، محسن (1400). بررسی فرصت ها و چالش­های آموزش مجازی در دوران کرونا با تأکید بر شبکه اجتماعی دانش آموزی (شاد) و ارائه راهکارهایی برای اثربخشی آموزش مجازی. سیزدهمین همایش ملی آموزش. دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، بهمن.

43-  مرادی، امیر؛ کردلو، محسن (1400). پدیدارشناسی چالش­های تربیت در زیست­بوم آموزش الکترونیکی و شایستگی­های موردنیاز برای حضور اثربخش در آن. نخستین همایش ملی تربیت در زیست­بوم جدید. دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، اسفند.

44-  مرادی، امیر؛ کردلو، محسن (1400). تنگناهای اخلاقی آموزش مجازی در آموزش عالی و ارائه کدهای اخلاقی با تأکید بر دوره­های موک. یازدهمین همایش ملی فلسفه تعلیم و تربیت. دانشگاه بوعلی سینا همدان. اسفندماه.

45- مرادی، امیر؛ کردلو، محسن (1401). تبیین فلسفی انسان­شناسی اسلامی و دلالت­های آن در پرورش انسان کامل با تأکید بر قرآن و سند تحول بنیادین. بیست و ششمین همایش ملی بزرگداشت حکیم ملاصدرا، خرداد.

46- کردلو، محسن؛ مرادی، امیر (1401). بیین نظریه ولایت فقیه در اندیشه فلسفی صدرالمتألهین. بیست و ششمین همایش ملی بزرگداشت حکیم ملاصدرا، خرداد.

47- مرادی، امیر؛ علیزاده، کمال؛ منوچهری، برزان (1401). تأثیر تدریس ریاضیات پایه ششم ابتدایی با نرم­افزارهای آموزشی بر یادگیری اثربخش و انگیزش تحصیلی دانش­آموزان. اولین همایش ملی تولید محتوای الکترونیکی برای علوم و ریاضی در دوره دبستان و پیش از دبستان. شهریور.

48- مرادی، امیر؛ قاسمی، جلال؛ عبدی، بهمن؛ ظفری، عبدالله (1401). نقش واقعیت افزوده در تدریس اثربخش درس علوم (مطالعه موردی چند برنامه واقعیت افزوده). اولین همایش ملی تولید محتوای الکترونیکی برای علوم و ریاضی در دوره دبستان و پیش از دبستان. شهریور.

49- مرادی، امیر ؛کردلو، محسن (1401). جایگاه فرهنگ پیاده‌روی اربعین بر شکل‌گیری سبک زندگی عاشورایی کودکان و نوجوانان. پنجمین همایش بین‌المللی اربعین، دانشگاه علامه طباطبایی، شهریور.

50- کردلو، محسن؛ مرادی، امیر؛ اسماعیلی، زینب (1401). بررسی نقش و جایگاه تربیتی و روانشناختی مراسم اربعین بر نوجوانان. پنجمین همایش بین‌المللی اربعین، دانشگاه علامه طباطبایی، شهریور.

51- مرادی، امیر ؛کردلو، محسن؛ میرزایی، معصومه (1401). تنگناهای فضای مجازی بر ساحت تربیت دینی (اعتقادی، عبادی و اخلاقی) دانش‌آموزان و راهکارهای مواجهه با آن با تأکید بر نظریه انسان عامل. اولین همایش ملی آسیب‌های اجتماعی نوپدید، دانشگاه فرهنگیان استان کهکیلویه و بویراحمد، دیماه. (سخنرانی).

 52- کردلو، محسن؛ مرادی، امیر (1401). چالش‌های فرهنگی فضای مجازی و فناوری‌های ارتباطی بر دانش آموزان و راهکارهای مواجهه با آن. اولین همایش ملی آسیب‌های اجتماعی نوپدید، دانشگاه فرهنگیان استان کهکیلویه و بویراحمد، دیماه. (سخنرانی).

53- مرادی، امیر؛ امرایی رحیم (1401). جایگاه شبکه ملی اطلاعات در صیانت فرهنگی و اجتماعی فضای مجازی در پرتو جهاد تبیین. همایش بین‌المللی جهاد تبیین؛ چیستی، فرصت‌ها، راهبردها و راهکارها، دانشگاه رازی کرمانشاه، بهمن ماه (سخنرانی).

54- امرایی رحیم، مرادی، امیر (1401). تبیین تعالی بیداری اسلامی در آئینه تمام نمای انقلاب اسلامی. همایش بین‌المللی جهاد تبیین؛ چیستی، فرصت‌ها، راهبردها و راهکارها، دانشگاه رازی کرمانشاه، بهمن ماه. (سخنرانی).

55- کردلو، محسن؛ مرادی، امیر (1401). پدیدارشناسی تفسیری چالش‌های فرهنگی- اجتماعی رسانه‌های غیرایرانی در ترویج و گسترش منکرات در کشورهای اسلامی با تأکید بر قرآن. نخستین همایش ملی صیانت فرهنگی و سرمایه اجتماعی، دانشگاه فرهنگیان استان خراسان رضوی، اسفندماه 1401.

56- کواکبی، زهرا؛ حیدری، روژین، مرادی، امیر (1401). بررسی چالش‌های فضای مجازی بر تربیت اخلاقی دانش آموزان با تأکید بر قرآن و احادیث. سیزدهمین همایش ملی پژوهش‌های مدیریت و علوم‌انسانی. اسفندماه. (سخنرانی)

57- کردلو، محسن؛ مرادی، امیر (1402). مولفه‌ها و موانع دانشگاه نسل سوم در آموزش کارآفرینی (مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان).

همایش ملی آموزش عالی در غرب کشور (به مناسبت پنجاهمین سالگرد دانشگاه رازی). اردیبهشت‌ماه. (سخنرانی).

58- کردلو، محسن؛ مرادی، امیر (1402). مشکلات و موانع یادگیری دانش‌آموزان دوره ابتدایی (در ماده‌های درسی) از دیدگاه معلمان آنان. چهارمین همایش ملی دانش پداگوژی محتوا (pck) در آموزش ابتدایی. تیرماه. (پوستر).


ج- فعالیت‌ها و طرح‌های تحقیقاتی

1- بررسی تأثیر فضای مجازی و رسانه‌های جمعی نوظهور در شکل‌گیری سبک زندگی و فرهنگ نوین در نوجوانان، کارفرما:  دارالقران آیت‌ا.. زرندی کرمانشاه.  (به نمایندگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه)، شروع طرح 14/11/97 ، پایان طرح: خرداد 1398.

2- نقش فضای مجازی در تربیت و اخلاق دانش‌آموزان، کارفرما: اداره کل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش (با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش استان کرمانشاه)، سال شروع: 1396، خاتمه طرح: شهریور 1397.

3- طراحی الگوی برنامه درسی الکترونیکی آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران، کارفرما: دفتر انتشارات و فناوری آموزشی وزارت آموزش و پرورش. شروع: ابتدای 1/4/1399، خاتمه: ابتدای 1/10/1399.

4- پدیدارشناسی تحلیل ادراک معلمان از فرایند تدریس در شبکه دانش­آموزی مجاز (شاد). کارفرما: اداره کل آموزش وپرورش استان کرمانشاه. شروع: 1/10/1400 خاتمه: 1/7/1401

5- بررسی علل بی‌انگیزگی کارکنان در انجام پژوهش و ارائۀ راهکارهای ارتقای فعالیت‌های پژوهشی آن‌ها. کارفرما: اداره کل آموزش وپرورش استان کرمانشاه. شروع: 20/9/1401 خاتمه: 20/4/1402