مدیریت امورپردیس های استان کرمانشاه

اطلاعیه های شماره 8 و 9 دوره مهارت آموزی سال 1399

اطلاعیه شماره 8 دوره مهارت آموزی سال 1399

 

به اطلاع می رساند امکان ویرایش فرم مربوط به انتخاب استان محل آزمون پودمان اول مهارت آموزان سال 99 فراهم شده است. مهارت آموزان در صورتی که پس از ارسال اطلاعات خود، نیاز به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات دارند می توانند از مسیر زیر اقدام نمایند :

 

ورود به صفحه فرم طبق اطلاعیه شماره 6 با شماره دانشجویی و کدملی

انتخاب گزینه «صفحه مدیریت» سمت چپ بالای صفحه

انتخاب گزینه «فرم ساز» سمت راست بالای صفحه

انتخاب گزینه «فرم ها»

انتخاب گزینه «فهرست فرم ها»

فرم نمایش داده می شود

انخاب گزینه «مشاهده اطلاعات»

انتخاب گزینه «ویرایش اطلاعات»

انجام ویرایش و انتخاب گزینه «ارسال»

 

همچنین به استحضار می رساند که در این آزمون، مهارت آموزان صرفاً مجاز به انتخاب استان محل آزمون هستند و اطلاعات مربوط به مکان دقیق برگزاری آزمون را می بایست از طریق سایت دانشگاه فرهنگیان آن استان، پیگیری نمایند. استان ها در برنامه ریزی و تعیین محل دقیق آزمون مهارت آموزان، براساس شرایط و ضوابط خود، مختار می باشند.

 

 

اطلاعیه شماره 9 دوره مهارت آموزی سال 1399

 

به اطلاع می رساند پیرو اطلاعیه شماره 7 معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، امکان ثبت نام برخی از جاماندگان در دوره مهارت آموزی سال 1399 دانشگاه فرهنگیان فراهم شده است. مقتضی است این افراد  از روز چهارشنبه مورخ 4 تیر 1399 لغایت پایان روز شنبه 7 تیر 1399 با مراجعه به سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان به نشانی   http://10.9.29.92   نسبت به ثبت نام غیرحضوری خود اقدام نمایند.

 

کد کاربری : u982 و در ادامه شماره داوطلبی

 

  • شرایط و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در اطلاعیه های قبلی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی در دسترس قرار دارد.
  • ثبت نام کنندگان بعد از تعیین محل آموزش، می بایست از طریق سایت دانشگاه فرهنگیان استان محل آموزش پیگیر وضعیت آموزشی خود باشند و سوالات و مشکلات مربوط به دوره مهارت آموزی با همکاران آموزشی استان محل آموزش در میان گذاشته شود.


نظرات کاربران